Wikia

Boba Fett: Bounty on Bar-Kooda
Boba Fett Bar-Kooda.jpg
Toeschrijving
Auteur:

John Wagner

Omslag:

Cam Kennedy

Illustrator:

Cam Kennedy

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2005 December

Type:

One-shot

Pagina's:

32

Functies
Canon:

Ja

Tijdlijn:

10 ABY

Serie:

Boba Fett

Volgende:

Boba Fett: When the Fat Lady Swings

Boba Fett: Bounty on Bar-Kooda is een one-shot comic die in 2005 verscheen met Boba Fett in de hoofdrol. De comic werd verzameld in Boba Fett: Death, Lies, & Treachery en in Star Wars: 30th Anniversary Collection Volume 9: Boba Fett: Death, Lies, and Treachery

SynopsisEdit

Omdat Gorga koste wat kost Anachro het hof wil maken, moet hij haar vader, Orko, weten te overtuigen dat hij een goede partij is. Gorga huurt Boba Fett in om de piraat Bar-Kooda uit te schakelen die Orko het leven zuur maakte de laatste tijd.

Fett zoekt naar Wim Magwit, een goochelaar die met Magwit's Mystifying Hoop over een zeer handige uitvinding beschikt. Fett zorgt ervoor dat iedereen denkt dat Magwit is overleden maar na de begrafenis wekt Fett de goochelaar weer tot leven zodat hij zijn plan in alle stilte kan uitwerken.

Fett verbergt zich aan boord van Magwits klein schip dat op de Bloodstar van Bar-Kooda landt. Fett laat Magwit optreden voor zijn voormalige Captain en wanneer Bar-Kooda de Magwit's Mystifying Hoop wil testen, grijpt Boba Fett in. De verraste piraat wordt door Fett gegrepen en er ontstaat een handgevecht waarin Fett de piraat kan uitschakelen. Magwit vervoegt zich bij Fett en een uitgetelde Bar-Kooda in de race die hen naar hun schip brengt. Net op tijd kan Boba Fett ontsnappen met zijn doelwit en Magwit aan boord.

Tijdens een banket biedt Gorga aan Orko een heerlijk maal aan, het klaargemaakte lichaam van Bar-Kooda.

PersonagesEdit

Gekende PersonagesEdit

Nieuwe PersonagesEdit

AnderenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki