Wikia

Yodapedia

CT-0000/1010

11.129pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
CT-0000/1010
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens - Clone

Geslacht:

Man

Lengte:

1,83 meter

Haarkleur:

Zwart

Oogkleur:

Bruin

Biografie
Geboren:

32 BBY

Thuiswereld:

Kamino

Titel/Rang:

Sergeant

Bijnaam:

Fox

Functie:

Clone Trooper

Wapen:

DC-15 Blaster Rifle

Affiliatie:

Galactic Republic
Galactic Empire

Quote: "Let him go!"
-- Fox

CT-0000/1010 of Sergeant Fox was een clone die deel uitmaakte van het 501st Legion.

BiografieEdit

Net als vele Clone Commanders kreeg CT-0000/1010 op een bepaald moment tijdens de Clone Wars een individuele naam toegewezen om zich verder te kunnen ontplooien als zijnde een uniek individu.

Sergeant Fox was tijdens zijn loopbaan ofwel gelegerd op Coruscant ofwel op Centax 1 met het 501st Legion. Zijn taak bestond er vaak in om te patrouilleren naar mogelijke aanvallen van terroristen. Fox was verschillende culturen en gewoonten gewoon en werkte ook vaak samen met de locale veiligheidslui. Fox was gefascineerd door de Journeyman Protectors van Concord Dawn en verlangde om na de Clone Wars hun rangen te vervoegen.

Later werd Fox ingezet tijdens de aanval op de Jedi Temple onder leiding van Appo net na Order 66 was gegeven. Toen Bail Organa arriveerde en Zett Jukassa werd vermoord, liet Fox Organa vluchten. Hij begon stilaan genoeg te krijgen van al dat vechten.

Achter de schermenEdit

  • Veel fans dachten – zonder enige reden – dat Fox een Clone Airborne Trooper was. Nochtans was zijn identificatie officieel vermeld in de ‘Scrapbook’.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki