Wikia

Yodapedia

CT-9529

11.135pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
CT-9529
Havoc.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens (Clone)

Geslacht:

Man

Lengte:

1,83 meter

Haarkleur:

Zwart

Oogkleur:

Bruin

Biografie
Geboren:

32 BBY

Thuiswereld:

Kamino

Bijnaam:

Havoc

Affiliatie:

Galactic Republic
Brain Worm

Quote: "Havoc can watch them until we check on the bridge."
-- Trap

CT-9529, bijgenaamd Havoc was een Clone Trooper die na de Second Battle of Geonosis met TB-73 naar Ord Cestus reisde om er medische bevoorrading te brengen.

BiografieEdit

Brain WormEdit

Havoc maakte deel uit van Tango Company dat na de Second Battle of Geonosis de Progate Temple moest bewaken. Havoc had echter niet in de gaten dat een Brain Worm in Scythe was gekropen. Aan boord van TB-73 liet Scythe meer Brain Worms los die andere Clones konden besmetten.

Aan boord van TB-73 raakte Havoc besmet en stormde hij samen met Trap de refter binnen nadat Ox en Edge Ahsoka Tano en Barriss Offee hadden aangevallen. Trap stelde voor dat Havoc de twee bewusteloze Clones zou bewaken terwijl hij en de Padawans naar de brug gingen van het schip.

Uiteindelijk werd Havoc gered toen Ahsoka Tano het koelsysteem van het Frigate uitschakelde waardoor de Brain Worms bevroren werden. Havoc herstelde in het medisch station nabij Ord Cestus. Havoc was herkenbaar aan de gele smiler op zijn helm.

KaminoEdit

Als ARC Trooper was Havoc van de partij toen Kamino werd aangevallen door Grievous en Asajj Ventress. Havoc verdedigde Tipoca City aan de zijde van 99. Toen Havocs positie onder vuur kwam te liggen, gaf hij 99 de opdracht om extra wapens te gaan halen. Havoc werd echter geraakt in de schouder maar overleefde het.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki