Wikia

Yodapedia

CT 19-7409

11.129pages on
this wiki
Add New Page
Talk3 Share
CT 19-7409
O Niner.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens (Clone)

Geslacht:

Man

Lengte:

1,83 meter

Haarkleur:

Zwart

Oogkleur:

Bruin

Biografie
Geboren:

32 BBY

Thuiswereld:

Kamino

Overleden:

22 BBY

Titel/Rang:

Sergeant

Bijnaam:

O'Niner

Affiliatie:

Galactic Republic

Quote: "At ease!"
-- O'Niner

CT 19-7409, bijgenaamd O'Niner, was de naam van een Clone Trooper Sergeant ten tijde van de Clone Wars. O'Niner had het bevel over de rookiees van Domino Squad tijdens hun verblijf op de Rishi Moon Listening Post.

BiografieEdit

Tijdens de Clone Wars was O'Niner een Clone Trooper Sergeant met dienst op de Rishi Moon Listening Post. O'Niner was een veteraan die de Battle of Geonosis en de Battle of Celestial Wake had overleefd. O'Niner was op de Rishi Moon aanvoerder van zeven Clone Troopers, waaronder de nieuwe leden van Domino Squad.

O'Niner was aanwezig op de basis toen de CIS een verrassingsaanval voorbereidde op de Listening Post, om van daaruit Kamino aan te vallen. Tijdens de invasie van de Commando Battle Droids stuurde O'Niner Nub en Droidbait om te vinden wat er gaande was met CT 327. O'Niner besefte al snel dat de basis werd aangevallen en probeerde de Republic te waarschuwen. Die poging mislukte want de Commando Battle Droids konden O'Niner doden en de CIS verstoorde het signaal naar de Republic.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki