Wikia

Camie Marstrap
Camie
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens

Geslacht:

Vrouw

Haarkleur:

Bruin

Oogkleur:

Blauw

Biografie
Thuiswereld:

Tatooine

Relaties
Partner:

Laze Loneozner

Camie1

Camie nabij Anchorhead

Quote: "It was just wormie on another rampage"
-- Camie

Camie Marstrap was één van de jeugdvrienden van Luke Skywalker op Tatooine. Ze had een relatie met Laze Loneozner met wie ze na de Battle of Yavin zou trouwen.

BiografieEdit

Camie Marstrap was de dochter van Moisture Farmers die een ondergrondse Hydroponics tuin hielden in de Great Chott Salt Flat Community. Camie’s ouders kwamen regelmatig langs bij Owen Lars om water te kopen voor hun tuin. Zo leerde Camie Luke Skywalker kennen.

Camie hing echter liever rond op Tosche Station waar ze Laze Loneozner leerde kennen, bijgenaamd The Fixer. Hoewel Camie ook gecharmeerd was door de stoere Biggs Darklighter, hadden zij en Laze een relatie opgebouwd. Camie volgde Laze zowat overal en noemde Luke Skywalker steevast Wormie.

Rond 0 BBY wou Laze met Camie trouwen en was hij illegaal een Podracer aan het bouwen die hij wilde verkopen om daarmee hun huwelijk te kunnen betalen. Camie bevond zich op Tosche Station toen Luke kwam aandraven met een verhaal van een ruimtegevecht boven Tatooine toen Biggs was teruggekeerd van de Academy. Camie keek door Luke’s Electrobinoculars maar zag niets speciaal.

Hoewel Camie op het eerste zicht niet heel veel van Luke moest hebben, was dit blijkbaar enkel schijn. Na de dood van Owen Lars en Beru, gingen geruchten de ronde dat Luke hen vermoord had. Camie geloofde dit voor geen cent en vertelde dit ook in een interview aan Voren Na’al. Zij wist dat Luke nooit iets zou doen aan zijn oom en tante die zij zich als heel vriendelijke mensen herinnerde.

Na de Battle of Yavin huwden Camie en Laze. Toen TaggeCo op Tatooine eigendommen kwam opkopen, werden de Loneozners gevraagd om verschillende eigendommen in orde te houden. Toen ontmoette ze Luke voor de laatste maal. Het was niet geweten wat er daarna met Camie is gebeurd.

Achter de SchermenEdit

  • Camie werd gespeeld door Koo Stark maar al haar scènes werden verwijderd uit de film.
  • Soms wordt haar naam ‘Cammie’ gespeld.
  • Haar eigen familienaam werd pas door Hasbro in 2010 bekendgemaakt. De naam Marstrap werd eerst aan Windy gegeven, maar nadat hij 'Starkiller' werd genoemd, was de naam opnieuw vrij.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki