Wikia

Yodapedia

Carl

10.834pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Carl
Shikitari.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Shikitari

Geslacht:

Man

Oogkleur:

Groen

Biografie
Thuiswereld:

Shikitari

Overleden:

22 BBY

Functie:

Gladiator

Wapen:

Geen

Affiliatie:

The Cauldron

Carl was een Shikitari van een planeet met dezelfde naam. Deze insectachtige gladiator vocht in de spelen op Rattatak. Carl was niet echt slim en werd ingeschreven door een Devaronian oplichter.

Net als alle andere Shikitari was Carl samengesteld uit meerdere larven, welke na uitkomen uit de eieren direct met elkaar waren gefuseerd. Elke larve groeide uit tot een apart deel van het lichaam. Omdat Carl was opgevoed door humanoids, namen de larven ook deze vorm globaal over.

De vorm waarin Carl zich begaf was echter van zeer korte duur. De volgroeide fase in de Shikitari-levensloop duurde 2 dagen. De Devaronian oplichter hoopte dat hij in 2 dagen de aandacht kon vestigen op Carl, om hem vervolgens voor veel geld te verkopen. De koper zou dan opgezadeld zitten met 12 onschadelijke flutterscouts en een verhard pantser.

Zover kwam het niet, Carl werd gedood in het gevecht in 22 BBY in The Cauldron. Wel kon hij nog voor zijn dood Bugnaught flink door elkaar rammelen, Blorga maakte zijn werk af.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki