Wikia

Yodapedia

Chalactan

11.153pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Chalactan
Chalactan.jpg
Biologie
Indeling:

Intelligent

Classificatie:

Zoogdier

Herkomst
Thuisplaneet:

Chalacta

De Chalactan waren een species van Near-Humans, afkomstig van de planeet Chalacta. De meesten waren van nature kalm, zachtaardig en zeer spiritueel. Daarnaast werden de Chalactan gekenmerkt door hun donkere haar en hun getinte huidskleur.

Een bekende groep van Chalactans waren de Chalactan Adepts, een filosofische orde. Deze orde werd geleid door de Convocation of Adepts, waarin de leden zaten die verlichting hadden gevonden. Zij kozen ook nieuwe personen die in de kringen werden opgenomen. De Chalactan Enlightenment, de verlichting was het hoogst haalbare spirituele niveau voor een Chalactan, de verlichting werd gesymboliseerd door een teken dat de "Uncloseable Eye", het onsluitbare oog, werd genoemd.

Als een Chalactan tot de Adepts toetrad, werd een kleine gouden kraal op het voorhoofd gebracht, tussen de ogen van de drager. Dit symboliseerde de "zoeker", en was het Lesser Mark. Bij het bereiken van de verlichting werd een grotere versie van het teken, genaamd de Greater Mark of Illumination permanent gefixeerd in de schedel van de persoon, boven het kleinere teken.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki