Wikia

Yodapedia

Chancellor's Suite

11.146pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Chancellor's Suite
Palpatine Office.jpg
Informatie
Locatie:

Coruscant

Eigenaar:

Supreme Chancellor

Dar Wac Receptie.jpg

Dar Wac wacht bezoekers op

Palpatine prive kantoor.jpg

Palpatine in zijn privé-kantoor

Anakin Frieze.jpg

Anakin voor de Massassi Frieze in de anteroom

De Chancellor's Suite was de benaming voor een appartement van de Supreme Chancellor van de Republic dat zowel publieke als privé-vertrekken bezat.

De Supreme Chancellor bezat eveneens een de Chancellor's Holding Office onder de Senate Rotunda maar zijn formeel kantoor bevond zich nabij de Senate Building.

Reception AreaEdit

In deze ruimte werden de bezoekers van Palpatine ontvangen, meestal door Dar Wac. Alle bezoekers werden gescand op wapens.

Chancellor's OfficeEdit

Het kantoor van Palpatine was zeer ruim en cirkelvormig. In het eerste deel stonden twee grote zetels waar er kon gewacht worden op de Supreme Chancellor. De Royal Guards stonden ook steeds op wacht in deze ruimte waarvan het plafond was verstevigd met Lanthanide om vuur tegen te houden en elektronische controle toe te laten.

Elke Supreme Chancellor mocht dit kantoor naar eigen smaak inrichten. In Palpatien’s rode kantoor bevonden zich een aantal ‘onschuldige’ kunstobjecten die zogezegd uit Palpatine’s privé-verzameling kwamen. Deze meeste van de objecten waren echter Sith objecten waarvan het bestaan niet geweten was. De ruimte zelf was dus voornamelijk rood van kleur met grijze trappen en meubels. Aan een enorm Transparisteel raam stond de Chancellor's Chair of Office die door Palpatine werd versterkt door Lanthanide en werd uitgerust met allerlei communicatie, onder andere naar de Royal Guards. Het bureau bevatte onder andere een Hologram projector en voor het bureau stonden vier zetels opgesteld voor gasten. Verder stonden in deze kamer twee grote Bronzium beelden van twee Sages of Dwartii, één ervan was Braata. Het middenstuk van de kamer was ook bezet door twee kleine zetels en tafeltjes. Aan de ingang bevond zich ook een geheime deur naar een nood-Turbo-Lift.

AnteroomEdit

Aan de rechterkant van het kantoor was er een gang en een soort wachtruimte die naar het privé-kantoor van Palpatine leidde. In deze gang stond onder andere een Sith Chalice dat was meegebracht van op Yavin 4 tijdens de Wolhanian Expedition. Verder hing er ook een Massassi Frieze die door Mas Amedda voor Palpatine was meegebracht en die een scène uitbeeldde uit de Great Hyperspace War. Voor de deur van het privé-kantoor stonden twee beelden vande Sages of Dwartii. Het standbeeld van Sistros was afgewerkt met Neuranium en hield Palpatine’s Lightsaber verborgen. In deze kamer vertelde Palpatine aan Anakin Skywalker dat hij Darth Sidious was.

Privé-kantoorEdit

In Palpatine’s privé-kantoor stonden drie stoelen opgesteld en een heleboel apparatuur waarmee hij in contact stond met het Emperor Palpatine Surgical Reconstruction Center en de Sith databanken. In deze kamer kon hij ook in contact blijven met zijn handlangers in de vermomming van Darth Sidious. De kamer was beschermd door twee lagen Transparisteel.

Palpatine zat in deze kamer toen Mace Windu hem kwam arresteren.

Privé-vertrekEdit

Hoewel Palpatine een appartement had in 500 Republica bezat hij ook enkele vertrekken in de Suite. Deze konden via een geheime deur in het kantoor worden betreden. Eén deur leidde naar het Chancellor's Archive waar alle correspondentie van vroegere Supreme Chancellors was opgeslagen op Holodiscs. De andere deur leidde naar het kantoor van de Royal Guards en de laatste deur leidde naar Palpatine’s slaapkamer. In deze ruimte hing een garderobe, stond een Alderaanian Relaxa-bed en een badkamer met douche en gootsteen. Ook deze kamers waren allemaal beschermd door Lanthanide.

Working OfficeEdit

In deze ruimte zetelden Royal Guards die voortdurend alle systemen nakeken op indringers. Er waren drie stoelen voorzien in deze kamer.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki