Wikia

Classic Star Wars 7
CSW7
Toeschrijving
Auteur:

Archie Goodwin

Omslag:

Al Williamson

Illustrator:

Al Williamson

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

1993 Februari

Pagina's:

24

Functies
Canon:

Ja

Era:

Galactic Civil War

Tijdlijn:

0 ABY

Serie:

Classic Star Wars

Vorige:

Classic Star Wars 6

Volgende:

Classic Star Wars 8

Star Wars Classic 7 is een comic uitgegeven door Dark Horse in 1993. Het is een heruitgave van de Newspaper comic van Archie Goodwin en Al Williamson. Het bevat een deel van de oorspronkelijke comics Deadly Reunion en Traitor's Gambit.

VerhaallijnEdit

De Millennium Falcon belandt in een vreemd kerkhof van allerlei ruimteschepen. Dr. Arakkus beweert schepen te lokken in een vreemde valstrik en de Falcon lijkt gedoemd om te worden aangetrokken door een stervende ster. Maar Han Solo heeft een plan beraamd om Arakkus een koekje van eigen deeg te geven.

Nadat de Heroes of Yavin zijn ontsnapt, krijgen ze horen dat Yavin 4 wordt gebombardeerd door het Empire. Er zit niets anders op dan tijdelijk elders onderdak te zoeken. Leia stelt de waterplaneet Aquaris voor waar één van de nieuwste bondgenoten van de Rebel Alliance een basis heeft. Han Solo is echter extreem wantrouwig want de bondgenoot is een piratenleidster genaamd Silver Fyre. Han wil de trouw van Fyre testen en probeert haar uit de tent te lokken door te praten over de geheime informatie die de Droids bevatten over de Executor.

Verzameld inEdit

Externe LinkEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki