Wikia

Yodapedia

Clone Wars Adventures: Volume 1

11.077pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Adventures: Volume 1
CWA 1.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Haden Blackman

Omslag:

Ben Caldwell

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2004 Juli

Type:

Comic

Pagina's:

96

ISBN:

1-59307-243-0

Functies
Canon:

Ja

Era:

Clone Wars

Serie:

Clone Wars Adventures

Volgende:

Clone Wars Adventures 2

Clone Wars Adventures 1 is de eerste comic uit de reeks Clone Wars Adventures in de stijl van Star Wars: Clone Wars. Editors van de comic zijn Randy Stradley en Jeremy Barlow.

Blind ForceEdit

Obi-Wan Kenobi en Anakin Skywalker bevinden zich op de planeet Nivek waar het voortdurend nacht is. De Shadowmen spannen samen met de CIS en de Jedi vermoeden dan een valstrik in de maak is. Skywalker en Kenobi moeten leren om hun ogen te negeren tijdens deze missie en te vertrouwen op hun andere zintuigen.

Heavy Metal JediEdit

Tijdens de Battle of Iktotch meten Mace Windu en Saesee Tiin elkaars Force krachten en hun verschillende stijlen. Maar wanneer er een B3 Ultra Battle Droid de arena betreedt, beseffen ze dat beide stijlen nodig zijn om de Droid te verslaan.

Fierce CurrentsEdit

Na de Battle of Mon Calamari ondervinden Kit Fisto en de Mon Calamari Knights nog steeds weerstand van de Quarren Isolation League. Kit Fisto trekt alleen op onderzoek uit en stuit op de Moappa, een op eerste zich niet intelligente levensvorm. Maar Fit ontdekt dat deze wezens slimmer zijn dan gedacht...

Around Wikia's network

Random Wiki