Wikia

Yodapedia

Clone Wars Adventures: Volume 10

10.826pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Clone Wars Adventures: Volume 10
CWA 10.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Verschillende

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2007 December

Type:

Comic

Pagina's:

96

ISBN:

978-1-59307-878-2

Functies
Canon:

Ja

Era:

Clone Wars

Serie:

Clone Wars Adventures

Vorige:

Clone Wars Adventures: Volume 9

Clone Wars Adventures 10 is de tiende en laatste comic uit de reeks Clone Wars Adventures in de stijl van Star Wars: Clone Wars. De avonturen spelen zich ergens tijdens de Clone Wars af.

Graduation DayEdit

Op Dantooine valt de CIS een boerderij aan van een reeks gefaalde studenten die uit de Jedi Temple zijn weggestuurd. Maar onder leiding van Wass en Zac komen de Force talenten van de jongelingen toch naar boven in het heetst van de strijd en kunnen ze de invasie verijdelen en naar Coruscant vluchten.

Thunder RoadEdit

Op een planeet zitten Anakin Skywalker en Obi-Wan Kenobi vast en worden ze omsingeld door een groep Bounty Hunters in een canyonrijk gebied genaamd Death Canyon. Anakin slaagt om een VXL Speeder op te knappen en met enkele speciale herbouwingen de race tegen de Bounty Hunters aan te gaan.

Chain of CommandEdit

Anise I'Zak is pas gepromoveerd tot Jedi Knight wanneer Ki-Adi-Mundi en Aayla Secura haar op een belangrijke missie sturen om een koker met informatie te bezorgen aan de Clone Commander. I'Zak staat echter bekend om zichzelf steeds in de problemen te werken en Ki-Adi en Aayla willen van deze situatie gebruik maken om de missie te doen slagen.

WaitingEdit

Een ARC Clone Trooper moet een brug opblazen waarover een CIS konvooi komt. Maar plotseling komen semi-intelligente wezens onderdelen van het wapen stelen waaronder de ammunitie ...

Around Wikia's network

Random Wiki