Wikia

Yodapedia

Clone Wars Adventures: Volume 3

11.129pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Adventures: Volume 3
CWA 3.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Verschillende

Illustrator:

The Fillbach Brothers

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2005 Maart

Type:

Comic

Pagina's:

96

ISBN:

1-59307-307-0

Functies
Canon:

Ja

Era:

Clone Wars

Serie:

Clone Wars Adventures

Vorige:

Clone Wars Adventures: Volume 2

Volgende:

Clone Wars Adventures: Volume 4

Clone Wars Adventures 3 is de derde comic uit de reeks Clone Wars Adventures in de stijl van Star Wars: Clone Wars. De avonturen spelen zich een half jaar na de Battle of Geonosis af.

Rogue's GalleryEdit

Aan boord van het verlaten Trenchant Space Station moeten Asajj Ventress en Durge het opnemen tegen een dreigende schaduw. Deze dreiging blijkt niemand minder dan General Grievous te zijn die toont een waardig Commander te zijn van de CIS wanneer hij Ventress en Durge in een duel verslaat.

The PackageEdit

Een groep Clone Commandos wordt naar Ord Mantell gestuurd waar een bende Trandoshans een belangrijk voorwerp in hun bezit hebben gekregen. Na heel wat gevechten en gesneuvelden langs beide kanten arriveert het pak bij Palpatine. Uiteindelijk blijkt het een waardeloos geschenk te zijn van Malastare dat Palpatine laat klasseren.

A Stranger in TownEdit

Yoda arriveert op een onbekende planeet waar hij met wantrouwen wordt gade geslagen wanneer hij met een enorme doos op zijn rug zeult. Uiteindelijk blijkt dat er in de doos een enorm wapen zit dat Yoda gebruikt om de CIS legers tot een halt te roepen op deze planeet.

One BattleEdit

Op Aridka dreigen Clone Troopers om overrompeld te worden door CIS legers. Todat een LAAT/i Gunship Plo Koon dropt en het tij van de veldslag helemaal keert ...

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki