Wikia

Yodapedia

Clone Wars Adventures: Volume 4

11.074pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Adventures: Volume 4
CWA 4.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Verschillende

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2005 Oktober

Type:

Comic

Pagina's:

96

ISBN:

1-59307-402-6

Functies
Canon:

Ja

Era:

Clone Wars

Serie:

Clone Wars Adventures

Vorige:

Clone Wars Adventures: Volume 3

Volgende:

Clone Wars Adventures: Volume 5

Clone Wars Adventures 4 is de vierde comic uit de reeks Clone Wars Adventures in de stijl van Star Wars: Clone Wars. De avonturen spelen zich net voor, tijdens of na de Battle of Coruscant af.

Another Fine MessEdit

C-3PO en R2-D2 zijn op de planeet Bri'ahl gecrashed met een Bri'ahl Sky-Sled. Terwijl Artoo probeert om Threepio terug in elkaar te steken, moeten de Droids tot bij Padmé zien te raken in het presidentieel paleis. Tijdens hun tocht zorgen ze er eigenhandig voor dat een coup van de locale CIS aanhangers volledig mislukt.

The BrinkEdit

Obi-Wan Kenobi en Anakin Skywalker krijgen een distress call binnen en het is Anakin die het signaal volgt. In een verlaten station ontmoet hij Serra Keto, een vrouwelijke Jedi. Samen met haar moet hij een bizarre levensvorm zien uit te schakelen.

OrdersEdit

Op Garqi ontfermt Aiwha Squad, Clone Commandos, zich over een locaal weesjongetje. De jongen probeert in de levenswereld van de Commando's te komen totdat ze plotseling Order 66 uitvoeren en Jedi Master Traavis uitschakelen.

DescentEdit

Na de Battle of Kashyyyk bleven er Clone Troopers present om opstandige Wookiees uit te schakelen. Triton Squad komt echter voor een onaangename verrassing te staan wanneer Tarfful en Chewbacca hen leiden naar de Shadowlands van Kashyyyk.

Around Wikia's network

Random Wiki