Wikia

Yodapedia

Clone Wars Adventures: Volume 5

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Clone Wars Adventures: Volume 5
CWA 5.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Verschillende

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2006 april

Type:

Comic

Pagina's:

96

ISBN:

1-59307-402-6

Functies
Canon:

Ja

Era:

Clone Wars

Serie:

Clone Wars Adventures

Vorige:

Clone Wars Adventures: Volume 4

Volgende:

Clone Wars Adventures: Volume 6

Clone Wars Adventures 5 is de vijfde comic uit de reeks Clone Wars Adventures in de stijl van Star Wars: Clone Wars. De avonturen spelen zich net voor, tijdens of na de Battle of Coruscant af.

What Goes UpEdit

Aayla Secura en Clone Commander Bly belanden op de afgelegen maan Endor waar ze zien dat zowel de Battle Droid als de Clone Troopers in een vorig gevecht zijn uitgeroeid. Aayla Secura gaat persoonlijk op missie en krijgt hierbij de onverwachte hulp van een spraakzame B1 Battle Droid.

Bailed OutEdit

Bail Organa, Raymus Antilles en Sheltay Retrac reizen in de Tantive IV naar Metalorn waar Bail Wat Tambor heeft overtuigd dat Alderaan de CIS wil vervoegen. Organa vraagt een rondleiding en is erg geïnteresseerd in de speciale gevangenis ...

Heroes on Both SidesEdit

Op Viidaav lijkt de situatie voor de CIS hopeloos en Dooku en Grievous besluiten om zowel hun eigen lokale troepen als de Clone Troopers op te blazen. Een groep Clones en de lokale Viidaav reppen zich naar de bunker met de explosieven.

Order of OutcastsEdit

Boven Ragmar V zijn Jedi Master Sev en zijn Padawan Joc Sah gestationeerd. Op de planeet moet Sah het opnemen tegen de lokale militie. Wanneer Order 66 valt, keren de kansen echter ...

Around Wikia's network

Random Wiki