Wikia

Yodapedia

Clone Wars Adventures: Volume 6

10.899pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Adventures: Volume 6
CWA 6.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Verschillende

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2006 Augustus

Type:

Comic

Pagina's:

96

ISBN:

1-59307-567-7

Functies
Canon:

Ja

Era:

Clone Wars

Serie:

Clone Wars Adventures

Vorige:

Clone Wars Adventures: Volume 5

Volgende:

Clone Wars Adventures: Volume 7

Clone Wars Adventures 6 is de zesde comic uit de reeks Clone Wars Adventures in de stijl van Star Wars: Clone Wars. De avonturen spelen zich net voor, tijdens of na de Battle of Coruscant af.

It Takes a ThiefEdit

Saesee Tiin bevindt zich op de sneeuwplaneet Diado en wordt uitgedaagd door de CIS aanhanger Birok. Tiin wordt geholpen door de lokale dievegge Na-Jia. Na-Jia begrijpt echter al snel dat Tiin precies niet echt moeite doet om tegen de CIS te strijden en ze vermoedt dat hij zich zelf opzettelijk laat gevangennemen. Saesee heeft inderdaad een specifiek doel op Diado.

The DropEdit

H.O.P.E. Squad zakt af naar Yorn Skot om een noodsignaal van de Ugnaught Jedi Treetower te beantwoorden. Het squad wordt flink onder vuur genomen maar kan Treetower redden die zijn oorspronkelijke missie kan vervullen: het redden van Ugnaught slaven.

To the Vanishing PointEdit

Ki-Adi-Mundi blikt op Mygeeto terug op een strijd die hij samenvocht met de Padawans Rivi-Anu en Eon. Ki-Adi-Mundi herinnert zich Rivi-Anu die zich opofferde in dat gevecht.

Means and EndsEdit

Op de M'Bardi gevangenisplaneet zijn de gevangenen losgebroken. Kit Fisto en Plo Koon worden gestuurd om orde op zaken te brengen. Wanneer Durge verschijnt, keren de verhoudingen en krijgen de Jedi hulp van Xamus/Sumax om tegen Durge te strijden.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki