Wikia

Yodapedia

Clone Wars Adventures: Volume 7

10.825pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Clone Wars Adventures: Volume 7
CWA 7.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Verschillende

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2007 Januari

Type:

Comic

Pagina's:

96

ISBN:

1-59307-678-9

Functies
Canon:

Ja

Era:

Clone Wars

Serie:

Clone Wars Adventures

Vorige:

Clone Wars Adventures: Volume 6

Volgende:

Clone Wars Adventures: Volume 8

Clone Wars Adventures 7 is de zevende comic uit de reeks Clone Wars Adventures in de stijl van Star Wars: Clone Wars. De avonturen spelen zich ergens tijdens de Clone Wars af.

Creature ComfortEdit

Anakin Skywalker en Obi-Wan Kenobi bevinden zich op een planeet waar er verschillende enorme reusachtige beesten leven. Anakin en Obi-Wan zijn voortdurend op de vlucht voor deze monsters, het ene nog gevaarlijker dan het andere ...

Spy GirlsEdit

Padmé Amidala, Bail Organa en Sheltay Retrac zijn uitgenodigd op een VIP diner van Senator Bezz Drexx die verdacht wordt van connecties te hebben met de CIS. Padmé en Sheltay gaan op onderzoek uit met hulp van C-3PO.

ImpregnableEdit

Na de Battle of Amaltanna blijft enkel Bultar Swan over en een insectachtige CIS Commander. Deze Commander heeft zich opgesloten in een fort dat niet te veroveren valt zegt hijzelf. Maar Bultar Swan heeft zo haar eigen plannetje om van deze Commander af te raken.

This Precious ShiningEdit

Drie huurlingen genaamd Rayt, Bryn Apice en Wes Apice proberen van hun planeet te geraken na een veldslag tijdens de Clone Wars. Ze krijgen het idee om de kluizen van de planeet te roven vervomd als Clone Troopers. Dit plan verloopt uiteraard niet van een leien dakje.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki