Wikia

Yodapedia

Clone Wars Adventures: Volume 9

10.953pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Adventures: Volume 9
CWA 9.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Verschillende

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2007 Oktober

Type:

Comic

Pagina's:

96

ISBN:

1-59307-832-3

Functies
Canon:

Ja

Era:

Clone Wars

Serie:

Clone Wars Adventures

Vorige:

Clone Wars Adventures: Volume 8

Volgende:

Clone Wars Adventures: Volume 10

Clone Wars Adventures 9 is de negende comic uit de reeks Clone Wars Adventures in de stijl van Star Wars: Clone Wars. De avonturen spelen zich ergens tijdens de Clone Wars af.

Appetite for AdventureEdit

Dexter Jettster reist naar de planeet Dractu en maakt er kennis met de locale fauna dankzij de autochtone bevolking. Dexter is er op zoek naar een nieuwe specialiteit voor Dexter's Diner maar of het in de smaak valt bij Obi-Wan Kenobi is een andere vraag.

SalvagedEdit

Na Order 66 wordt een Clone Trooper Pilot opgepikt door een schip dat wordt bemand door B1 Battle Droids. Captain Hurd Coyle vervoert echter nog een veel belangrijkere vracht die best niet kan worden opgemerkt door de Clone Trooper Pilot.

Life BelowEdit

Quinlan Vos gaat op één van zijn typische solomissies om de criminele Red Hand organisatie uit te schakelen in de onderste regionen en riolen van Coruscant.

No Way OutEdit

Mace Windu is op zoek naar het verloren gewaande Alpha-2 Squad. Eens aangekomen op de planeet ontdekt Mace dat er iets niet pluis is en wordt hij aangevallen door een menigte zombies. Countess Rajine is de oorzaak van het kwaad.

Around Wikia's network

Random Wiki