Wikia

Yodapedia

Clone Wars Chapter 10

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Clone Wars Chapter 10
Chapter10.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Clone Wars

Seizoen:

1

Aflevering:

10

Regie:

Genndy Tartakovsky

Productienummer:

110

Uitzending:

2003, 20 november

Vorige:

Clone Wars Chapter 9

Volgende:

Clone Wars Chapter 11

Clone Pilot V-19.jpg

Clone Pilots

Clone Wars Chapter 10 was de tiende aflevering van Star Wars: Clone Wars. Het was de laatste aflevering van het eerste seizoen.

Previously on Star Wars: Clone WarsEdit

Op Muunilinst vocht Durge tegen Obi-Wan Kenobi en de ARC Troopers in het Command Center. Uiteindelijk werd Durge verslagen, al begon zijn lichaam weer te regenereren.

SynopsisEdit

Terwijl Kenobi het Command Center verovert en de Muun leiders gevangenneemt, woedt boven Muunilinst nog steeds het gevecht in de ruimte met Anakin Skywalker als aanvoerder van de Galactic Republic. Anakin toont in de Azure Angel zijn klasse als piloot waarbij hij niet alleen Clone Pilots redt maar tevens talloze Starfighters en schepen van de CIS vernietigt in de meest ingewikkelde manoeuvres en bewegingen. Zo laat hij Clone Pilots blindelings al hun raketten afvuren op een bepaald punt waarnaar hij een hele resem CIS starfighters leidt. Anakin blaast ook twee Capital Ships van de CIS op.

Op een bepaald moment keert het tij echter door de intrede van een geheimzinnige starfighter die wordt bestuurd door een voortreffelijke piloot. Anakin realiseert zich dat dit geen Droid is en hij is vastberaden om deze piloot op te jagen en om de starfighter te vernietigen.

PersonagesEdit

DroidsEdit

LocatiesEdit

SchepenEdit

Zonder NaamEdit

  • Blue Leader
  • Gold 2
  • Gold Leader
  • Red Leader

Around Wikia's network

Random Wiki