Wikia

Yodapedia

Clone Wars Chapter 11

10.945pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Chapter 11
Asajj Ventress piloot.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Clone Wars

Seizoen:

2

Aflevering:

1

Regie:

Genndy Tartakovsky

Productienummer:

111

Uitzending:

2004, 26 maart

Vorige:

Clone Wars Chapter 10

Volgende:

Clone Wars Chapter 12

Chapter11.jpg

Anakin in de Azure Angel

Clone Wars Chapter 11 was de elfde aflevering van Star Wars: Clone Wars. Het was de eerste aflevering van het tweede seizoen.

Previously on Star Wars: Clone WarsEdit

Op Muunilinst boekte de Galactic Republic terrein na het terugdringen van Durge. Anakin Skywalker leidde de krachten in het ruimtegevecht maar door de intrede van een geheimzinnige piloot moest Anakin al zijn krachten bundelen ...

SynopsisEdit

Boven Muunilinst verstoort een geheimzinnige piloot Anakins plannen om de CIS in de pan te hakken. Beide piloten zijn elkaar waard en raken elkaars schip in een rechtstreekse confrontatie. De nieuwe Starfighter lokt de Azure Angel meer en meer uit. Anakin kan moeilijk verkroppen dat een piloot het hem zo lastig kan maken. Het schip daalt naar Muunilinst en Anakin volgt de fighter en het gevecht zet zichvoort in de straten van Harnaidan. Obi-Wan Kenobi ziet Anakin het schip achtervolgen en raadt hem meteen aan om de achtervolging te staken. Anakin is er echter van overtuigd om de piloot te verslaan.

Asajj Ventress, de geheimzinnige piloot, maakt echter de sprong in Hyperspace. Alhoewel Kenobi ten strengste verbied aan Anakin om het schip te achtervolgen, maakt ook Anakin Skywalker even later ook dezelfde sprong. Kenobi geeft onmiddellijk de opdracht aan een groep Clone Troopers om Anakin te volgen in een CR20 Troop Carrier.

IndexEdit

PersonagesEdit

DroidsEdit

LocatiesEdit

SpeciesEdit

SchepenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki