Wikia

Yodapedia

Clone Wars Chapter 12

10.843pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Clone Wars Chapter 12
Chapter12.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Clone Wars

Seizoen:

2

Aflevering:

2

Regie:

Genndy Tartakovsky

Productienummer:

112

Uitzending:

2004, 29 maart

Vorige:

Clone Wars Chapter 11

Volgende:

Clone Wars Chapter 13

Seismic Tank.jpg

Seismic Tank

Clone Wars Chapter 12 was de twaalfde aflevering van Star Wars: Clone Wars. Het was de tweede aflevering van het tweede seizoen.

Previously on Star Wars: Clone WarsEdit

Tijdens de Battle of Muunilinst achtervolgde Anakin Skywalker Asajj Ventress die zich als mysterieuze piloot in het luchtgevecht had gemengd. Anakin volgde haar in Hyperspace al verbood Obi-Wan Kenobi om dat te doen.

SynopsisEdit

Op Dantooine wordt de Battle of Dantooine op een heuvel gevolgd door Paxi Sylo, een plaatselijke jongen. In de vallei nemen Clone Troopers van het 187th Legion het op tegen een massa Battle Droids waaronder B2 Super Battle Droids. Mace Windu is de aanvoerder van de troepen van de Galactic Republic. Het gevecht verloopt evenwichtig met Windu in de hoofdrol totdat plotseling een gigantische Techno Union Seismic Tank tevoorschijn komt. Deze Tank blijft bovende menigte hangen en plet plotseling een hele hoop troepers, zowel Clones als Droids. Dit zorgt bovendien voor een aardverschuiving waardoor nog eens zoveel Clones en Droids bedolven geraken onder het stof, de aarde en puin. Mace Windu kan enkele schokgolven vermijden, maar tijdens een van de schokken, verliest hij zijn Lightsaber ...

IndexEdit

NieuwEdit

PersonagesEdit

DroidsEdit

LocatiesEdit

SpeciesEdit

VoertuigenEdit

WapensEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki