Wikia

Yodapedia

Clone Wars Chapter 15

11.134pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Chapter 15
Typho CW.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Clone Wars

Seizoen:

2

Aflevering:

5

Regie:

Genndy Tartakovsky

Productienummer:

115

Uitzending:

2004, 1 april

Vorige:

Clone Wars Chapter 14

Volgende:

Clone Wars Chapter 16

Chapter15b.jpg

Padmé en Yoda op Ilum

Clone Wars Chapter 15 was de vijftiende aflevering van Star Wars: Clone Wars. Het was de vijfde aflevering van het tweede seizoen.

Previously on Star Wars: Clone WarsEdit

Op Ilum vervolledigde Barriss Offee haar opleiding tot Jedi Knight. Barriss en Luminara Unduli werden echter verrast door Spelunker Droids die de Crystal Caves deden instorten en een lawine veroorzaakten. Met de Force konden de Jedi de rotsblokken tijdelijk blokkeren. Yoda voelde echter hun aanwezigheid en wou hen gaan redden.

SynopsisEdit

Yoda bevindt zich aan boord van de H-Type Nubian Yacht van Padmé Amidala wanneer hij de problemen voelt van Luminara Unduli en Barriss Offee. Gregar Typho is helemaal niet van plan om Amidala in gevaar te brengen en weigert van koers te veranderen. Een Affect Mind van Yoda brengt Typho echter op andere gedachten en Amidala is het eens met Yoda om de roep naar hulp te beantwoorden.

Op Ilum trekt Yoda er alleen op uit, maar Padmé wil absoluut helpen. Yoda zegt haar dat hij haar zal roepen indien het nodig is. De Jedi Master wordt omsingeld door Spelunker Droids, maar Yoda is te snel voor de Droids. Met de Force laat hij een lawine neerstorten op de Droids.

IndexEdit

PersonagesEdit

DroidsEdit

LocatiesEdit

SchepenEdit

SpeciesEdit

WapensEdit

Around Wikia's network

Random Wiki