Wikia

Yodapedia

Clone Wars Chapter 17

11.139pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Chapter 17
Chapter17.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Clone Wars

Seizoen:

2

Aflevering:

7

Regie:

Genndy Tartakovsky

Productienummer:

117

Uitzending:

2004, 5 april

Vorige:

Clone Wars Chapter 16

Volgende:

Clone Wars Chapter 18

Chapter17a.jpg

Asajj Ventress op Yavin 4

Clone Wars Chapter 17 was de zeventiende aflevering van Star Wars: Clone Wars. Het was de zevende aflevering van het tweede seizoen.

Previously on Star Wars: Clone WarsEdit

Op Ilum zetten Padmé Amidala en Yoda een reddingsactie in om Luminara Unduli en Barriss Offee te redden in de Crystal Caves. Nadat dit lukte, kwamen ze te weten dat Dooku de opdracht had gegeven om Ilum aan te vallen.

SynopsisEdit

Na de Battle of Muunilinst achtervolgt Anakin Skywalker de mysterieuze piloot, Asajj Ventress, in Hyperspace. De reis leidt hen naar Yavin 4 waar de Azure Angel even later wordt vergezeld door de Clone Troopers die Obi-Wan Kenobi achter zijn Padawan had gestuurd. De Clones verspreiden zich in de jungles van Yavin 4, maar niet voor lang want Asajj ligt op de loer en doodt hen één voor één in de jungles. In de open vlakte, waar zowel de Azure Angel als de CR20 Troop Carrier staan opgesteld, blijft nog een Clone in leven die Anakin kan waarschuwen. Even later exploderen beide schepen en komt Asajj Ventress uit de vlammen gestapt met ontstoken lightsabers. Anakin is verre van opgetogen door de vernietiging van de Azure Angel en van R4-P22.

IndexEdit

PersonagesEdit

DroidsEdit

LocatiesEdit

SchepenEdit

SpeciesEdit

WapensEdit

Achter de schermenEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki