Wikia

Yodapedia

Clone Wars Chapter 18

10.972pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Chapter 18
Chapter18.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Clone Wars

Seizoen:

2

Aflevering:

8

Regie:

Genndy Tartakovsky

Productienummer:

118

Uitzending:

2004, 6 april

Vorige:

Clone Wars Chapter 17

Volgende:

Clone Wars Chapter 19

Chapter18a.jpg

Skywalker op Yavin 4

Clone Wars Chapter 18 was de achttiende aflevering van Star Wars: Clone Wars. Het was de achtste aflevering van het tweede seizoen.

Previously on Star Wars: Clone WarsEdit

Anakin Skywalker landde op Yavin 4 nadat hij Asajj Ventress had achtervolgd. De Clone Troopers die door Obi-Wan Kenobi waren gestuurd werden één voor één vermoord. Nadat Ventress ook nog de Azure Angel en de CR20 Troop Carrier opblies, ging het duel op leven en dood van start.

SynopsisEdit

Anakin Skywalker en Asajj Ventress beginnen hun duel op het scherp van de snee. Zowel Skywalker als Ventress delen rake klappen uit via de Force. Wanneer Anakin de Lightsabers van Ventress kan wegnemen, vlucht ze weg in de boomtoppen van Yavin 4 waar ze haar sabers via de Force weer ophaalt.

Anakin volgt Ventress in de bomen van de jungle waar ze hun duel verderzetten. Uiteindelijk verlaten ze de bomen en naderen ze één van de Massassi tempels. Ventress werpt stenen en brokstukken naar Anakin die met gescheurde kledij Ventress' averij oploopt. Onder de lichtflitsen van de nakende bliksemstralen, nadert het gevecht de ontknoping.

IndexEdit

PersonagesEdit

SpeciesEdit

LocatiesEdit

WapensEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki