Wikia

Yodapedia

Clone Wars Chapter 19

11.153pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Chapter 19
Chapter19.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Clone Wars

Seizoen:

2

Aflevering:

9

Regie:

Genndy Tartakovsky

Productienummer:

119

Uitzending:

2004, 7 april

Vorige:

Clone Wars Chapter 18

Volgende:

Clone Wars Chapter 20

Chapter19a.jpg

Visioen van Qui-Gon Jinn

Clone Wars Chapter 19 was de negentiende aflevering van Star Wars: Clone Wars. Het was de voorlaatste aflevering van het tweede seizoen.

Previously on Star Wars: Clone WarsEdit

Anakin Skywalker landde op Yavin 4 nadat hij Asajj Ventress had achtervolgd. Ze vochten het eerste deel van hun duel uit in de jungles en daarna aan één van de Massassi Temples. Onder de lichtflitsen van de bliksemstralen, naderde het gevecht de ontknoping.

SynopsisEdit

Nadat Asajj Ventress een stevige klap had verkocht aan Anakin, begint The Chosen One het stilaan welletjes te vinden. Ventress en Skywalker zetten hun strijd verder in de Massassi Temple en Ventress moet zich meer en meer weren. Anakin keert al haar aanvallen probleemloos terug en Ventress trekt zich terug op het dak van de tempel. Anakin laat zich meer en meer door zijn emotie leiden en door zijn onoplettendheid kan Ventress Anakin ontwapenen. Maar Skywalker geeft zich niet gewonnen en slaagt erin om de situatie helemaal om te keren. Hij houdt Ventress tegen en neemt op zijn beurt een van haar Lightsabers over. In een vlaag van woede bestormt Anakin Ventress die in een afgrond stort. Tijdens Anakins woede krijgt hij een visioen met korte flitsen van Qui-Gon Jinn, Obi-Wan Kenobi en Yoda. Om het duel volledig af te sluiten, gooit Anakin Ventress' Lightsaber achter haar in de afgrond.

IndexEdit

PersonagesEdit

SpeciesEdit

LocatiesEdit

WapensEdit

Achter de schermenEdit

  • Asajj Ventress verdwijnt wel in de ravijn maar zou later nog terugkeren in de Comics.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki