Wikia

Yodapedia

Clone Wars Chapter 4

10.973pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Chapter 4
Durge Lancers.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Clone Wars

Seizoen:

1

Aflevering:

4

Regie:

Genndy Tartakovsky

Productienummer:

104

Uitzending:

2003, 12 november

Vorige:

Clone Wars Chapter 3

Volgende:

Clone Wars Chapter 5

Chapter4.jpg

GAR Troops

Clone Wars Chapter 4 was de vierde aflevering van Star Wars: Clone Wars.

Previously on Star Wars: Clone WarsEdit

De ARC Troopers van de Muunilinst 10 vernietigden een Planetary Turbolaser in Harnaidan op Muunilinst.

SynopsisEdit

In de ruimte voert Anakin de V-19 Torrent Starfighters aan van de Galactic Republic Het gevecht lijkt de goede richting uit te gaan. Op Muunilinst zelf lijkt de Republic ook een stap voorwaarts te hebben gezet na het opblazen van een gevaarlijke Planetary Turbolaser die de optocht verhinderde van de SPHA-Ts. De troepen van Obi-Wan Kenobi rukken steeds verder op naar het centrum van Harnaidan. De Muun met San Hill volgen angstig het gevecht in een command center in het gezelschap van een mysterieuze gezant van Dooku genaamd Durge. San Hill is wanhopig en vraagt aan Durge wat hij in godsnaam komt doen als hij daar maar blijft te staan, maar de Gen'Dai grijpt Hill bij de keel waardoor de Muun begrijpt om Durge beter zijn eigen ding te laten doen.

Durge begint meteen daarna met zijn tegenaanval, geflankeerd door IG Lancer Combat Droids. Met hun Speeder Bikes en krachtige Vibro-Lances razen Durge en de Droids door de eerste rangen van de Clone Troopers. De grotere AT-TE Walkers en SPHA-T's worden vernietigd door het plaatsen van Proton Grenades.

Achter de schermenEdit

IndexEdit

NieuwEdit

Bekende PersonagesEdit

Droid modelsEdit

LocatiesEdit

SpeciesEdit

Schepen & VoertuigenEdit

Wapens & TechnologieEdit

Around Wikia's network

Random Wiki