Wikia

Yodapedia

Clone Wars Chapter 5

10.843pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Clone Wars Chapter 5
Kit Fisto cartoon.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Clone Wars

Seizoen:

1

Aflevering:

5

Regie:

Genndy Tartakovsky

Productienummer:

105

Uitzending:

2003, 13 november

Vorige:

Clone Wars Chapter 4

Volgende:

Clone Wars Chapter 6

Keelkana.jpg

Mon Calamari Knight op Keelkana

Clone Wars Chapter 5 was de vijfde aflevering van Star Wars: Clone Wars.

Previously on Star Wars: Clone WarsEdit

Op Muunilinst bracht Durge een ommekeer teweeg tijdens de Battle of Muunilinst door een raid uit te voeren met de IG Lancer Combat Droids.

SynopsisEdit

Op Mon Calamari is een zoveelste burgeroorlog een feit. De Quarren Isolation League leeft zich aangesloten bij Dooku en de CIS. De Mon Calamari hebben de hulp ingeroepen van de Republic nadat de Quarren de Mon Calamari Council hebben opgedoekt.

Om de problemen op Mon Calamari op te lossen, wordt Kit Fisto naar de oceaanplaneet gestuurd door de Jedi High Council met een vloot Acclamator-class Assault Ships. Fisto leidt de Clone SCUBA Troopers in de oceanen van Mon Calamari tegen aangepaste Battle Droids en onderwatervoertuigen. Wanneer ook de Mon Calamari Knights met hun Keelkanas de strijd vervoegen, lijkt de Republic aan de winnende hand. Een gigantisch onderwaterwapen van de Quarren vuurt echter naar de oppervlakte waar een Acclamator wordt vernietigd. Kit beseft dat dit wapen absoluut moet worden vernietigd.

Met de Force maakt Fisto Force Orbs aan die hij naar het wapen werpt waardoor het zijn evenwicht verliest. De Keelkana's duwen het enorme wapen in een diepe trog waardoor het conflict voorlopig ten einde is.

NieuwEdit

Bekende PersonagesEdit

Droid modelsEdit

LocatiesEdit

SpeciesEdit

Schepen & VoertuigenEdit

Wapens & TechnologieEdit

AnderenEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki