Wikia

Yodapedia

Clone Wars Chapter 6

10.943pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Clone Wars Chapter 6
Rattatak gladiators.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Clone Wars

Seizoen:

1

Aflevering:

6

Regie:

Genndy Tartakovsky

Productienummer:

106

Uitzending:

2003, 14 november

Vorige:

Clone Wars Chapter 5

Volgende:

Clone Wars Chapter 7

Asajj Chapter6.jpg

Asajj Ventress

Clone Wars Chapter 6 was de zesde aflevering van Star Wars: Clone Wars. Deze aflevering speelt zich eigenlijk voor de vorige vijf afleveringen af van 'Clone Wars'.

Previously on Star Wars: Clone WarsEdit

Op Mon Calamari won Kit Fisto de Battle of Mon Calamari voor de Galactic Republic.

SynopsisEdit

Count Dooku reist naar de woeste planeet Rattatak op zoek naar een apprentice. Daarvoor bekijkt hij een gladiatorgevecht in The Cauldron, een beruchte arena waar gladiatoren en krijgers elkaar een kopje kleiner proberen te maken. Dooku wordt verwelkomd door een mysterieus figuur gehuld in een mantel. Uit een loge hebben Dooku en zijn gast een uitstekend zicht op de arena waarin talloze gladiators elkaar zonder problemen doden of dodelijk verwonden.

Terwijl het gevecht vordert, merkt Dooku op dat zijn gast eigenlijk niet is wie hij denkt te zijn. Hij prijst de kwaliteiten, maar zegt dat hij niet op zoek is naar een spion... Dooku's gast blijkt niemand minder te zijn dan Asajj Ventress. Zonder overleg springt ze in de arena tussen de gladiators. Een voor een vallen ze haar aan, maar Ventress heeft de Force aan haar kant en kan alle aanvallen een voor een afweren. Giant Flog is de laatste gladiator die overeind blijft, maar tegen de Lightsabers van Ventress is zelfs een reus als Flog niet bestand.

Dooku applaudiseert voor de vertoning maar moet hard lachen wanneer Ventress zich een Sith waant en zichzelf een Sith noemt.

NieuwEdit

PersonagesEdit

CreatureEdit

LocatiesEdit

SpeciesEdit

SchepenEdit

WapensEdit

Externe linkEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki