Wikia

Yodapedia

Clone Wars Chapter 9

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Clone Wars Chapter 9
Chapter9.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Clone Wars

Seizoen:

1

Aflevering:

9

Regie:

Genndy Tartakovsky

Productienummer:

109

Uitzending:

2003, 19 november

Vorige:

Clone Wars Chapter 8

Volgende:

Clone Wars Chapter 10

San Hill captured.jpg

Kenobi neemt San Hill gevangen

Clone Wars Chapter 9 was de negende aflevering van Star Wars: Clone Wars.

Previously on Star Wars: Clone WarsEdit

Op Muunilinst vochten Durge en Obi-Wan Kenobi een duel op leven en dood uit dat (voorlopig) werd gewonnen door Kenobi die met zijn Clone Lancer Troopers opnieuw terrein boekte voor de Galactic Republic.

SynopsisEdit

Nadat Durge is 'verslagen', haast Kenobi zich naar het commando centrum met zijn 105-K Lancer Bike dat al werd ingenomen door de Muunilinst 10 onder leiding van Captain Fordo. San Hill en de andere Muun worden gevangen genomen. Na de B1 Battle Droids en de Droideka's, moeten de Clones echter opnieuw afrekenen met Durge. Zijn fysiologie was zo goed als hersteld van de verwondingen en de Gen'Dai was opnieuw klaar om de strijd aan te gaan. De Clones en Kenobi vuren erop los. Met kabels haken ze aan zijn lichaam en vuren salvo na salvo op het vreemde lichaam van de Gen'Dai. Door een explosie lijkt Durge eindelijk te zijn gedood, maar plost verandert hij in een soort spiermassa die Obi-Wan opslokt. Kenobi lijkt te zijn verdwenen, maar Fordo vuurt een plaatje op Durge's helm waardoor de Gen'Dai wordt geëlectrocuteerd. Op het laatste moment explodeert Durge en komt Kenobi weer tevoorschijn.

Kenobi eist de overgave van San Hill die geen kant meer uitkan. Nadat de Clones en Kenobi het centrum hebben verlaten, beginnen alle deeltjes van Durge zich weer te verzamelen...

PersonagesEdit

DroidsEdit

LocatiesEdit

SpeciesEdit

SchepenEdit

Wapens & TechnologieEdit

AnderenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki