Wikia

Yodapedia

Colonies Dejarik Tournament

11.139pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
DejarikHNN.gif

Ohh Bronna en Corwin Kaezeb

Quote: "Not even a Neimoidian would pull that maneuver. I bet he rigged the table to do it."
-- Ohh Bronna

Het Colonies Dejarik Tournament was een van de regionale Dejarik wedstrijden, zoals de naam al zegt in de Colonies.

In 22 BBY werd een deel van dit toernooi gespeeld in Kanti, een stad op de planeet Arkania. In de kwart-finale ging het echter mis, toen twee spelers elkaar begonnen aan te vallen in plaats van hun holomonsters. Ohh Bronna was goed op weg om zijn titel te verdedigen, toen hij moest spelen tegen de Yonta-level speler Corwin Kaezeb. Kaezeb stuurde zijn Ng'ok in een sprint over het bord, waarbij deze zich afzette tegen de Houjix en Bronna's Mantellian Savrip een schop verkocht.

Bronna, een Abyssin, kon het niet hebben en duwde het spelbord om, waarna hij de Siniteen aanviel. In de chaos namen de twee verliezende spelers van andere kwart-finales, die tegelijk bezig waren, de kans om hun borden te resetten. Hun tegenstanders pikten dit niet en de hele boel liep uit op een ruzie tussen de zes spelers.

De twee overgebleven spelers, Garem Will en D'nisenz, bleven echter rustig verder spelen. Ze merkten pas dat er wat gaande was toen hun bord uitviel. Omdat er geen regelementen waren voor dit soort omstandigheden, werd D'nisenz uitgeroepen tot kampioen van de Colonies.

Bekende deelnemersEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki