Wikia

Elis Helrot
Elis Helrot
Uiterlijke kenmerken
Species:

Givin

Geslacht:

Man

Biografie
Thuiswereld:

Yag'Dhul

Functie:

Smokkelaar
Slavendrijver

Wapen:

Blaster Pistol

Vervoer:

Hinthra

Helrot Trevagg Onith

Elis Helrot in de Cantina

Elis Helrot was een Givin die aanwezig was in Chalmun's Cantina toen Luke Skywalker Han Solo voor het eerst ontmoette.

BiografieEdit

Elis Helrot was een smokkelaar en slavendrijver die in zijn aangepaste schip, de Hinthra talloze vluchten maakte richting Kala'uun op Ryloth en de Pavilion ruimtehaven. Net als vele Givin had Helrot een analytisch denken. Voor hem telde enkel het uiteindelijke resultaat van zijn daden. Helrot had twee andere Givin en een menselijke man onder zijn hoede als crew. Hij maakte eveneens regelmatig vluchten naar de Sisar Run.

Net als alle Givin moest Elis vaak eten om zijn natuurlijke vacuümbescherming in stand te houden.

In 0 BBY zat Helrot aan een tafel met M'iiyoom Onith en Feltipern Trevagg in Chalmun's Cantina.

In 3 ABY zetten Helrot en zijn crew de jacht in langs het Novolek Beacon en de Salin Corridor om de erfenis te verkrijgen van de smokkelaar Mal Biron. Nadat Helrot de geheime erfenis had bekeken, liet Black Sun zijn crew en Helrot zelf oppakken en hen uithoren.

Achter de SchermenEdit

  • Elis Helrot werd Skull Head genaamd tijdens de productie. Hij had de naam Kull moeten krijgen maar kreeg pas zijn echte naam in het CCG.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki