Wikia

Yodapedia

G2-9T

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

G2-9T
G2 Repair.jpg
Specificaties
Model:

G2 Repair Droid

Fabrikant:

SoroSuub Corporation

Kleur:

Grijsblauw

Programmering:

Man

Lengte:

0,80 meter

Biografie
Eigenaar:

Star Tours

Taken:

Reparatie

Affiliatie:

Star Tours

Quote: "Hey, haven't I seen you before, seems like I am always fixing this burnout."
-- G2-9T

G2-9T was een G2 Repair Droid die werkzaam was bij Star Tours.

BiografieEdit

G2-9T was een G2 Repair Droid die in de onderhoud werkte bij Star Tours. De Droid had last van een gebrek aan concentratievermogen en was extreem snel afgeleid, ook al was hij veel vriendelijker tegen passagiers dan de naïeve en onbeleefde G2-4T. Alvorens Star Tours hem kocht in een uitverkoop na een brand, was G2-9T eigendom van een Troig diplomaat. Bij Star Tours werkte hij op de zenuwen van de organische werkkrachten door zijn slordig werk.

Ooit woonde de Droid op Tatooine. De Droid had een humoristische persoonlijkheid en noemde zichzelf een 'fixit-bee labor droid'. G2-9T moest de Pilot Droids en navigators voor de StarSpeeder 3000s herstellen. G2-9T repareerde ook R5-D2. Tijdens zijn werk luisterde G2-9T naar KDroid, zijn favoriete radiostation, waar ze hits speelden van Danny and the Droids.

Nadat Star Tours zijn deuren sloot werden G2-9T en G2-4T eigendom van Talon Karrde. Vele jaren later ontmoette G2-9T R2-D2 en haalden de Droids herinneringen op aan hun periode bij Star Tours.

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki