Wikia

Yodapedia

Gen'Dai

10.943pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Gen'Dai
Durge close.jpg
Biologie
Indeling:

Intelligent

Lengte:

2,50 meter

Massa:

145 kilogram

Levensduur:

> 4.000 jaar

Ademhaling:

Zuurstof

Herkomst
Thuisplaneet:

Onbekend

Taal:

Gen’Dai

Schrift:

Gen’Dai

Gen'Dai.jpg

Gen'Dai zonder masker

Gen'Dai waren een species dat extreem lang leefde en een bijzondere morfologie bezat waardoor ze heel moeilijk konden sterven.

FysiologieEdit

Ruim genomen, leken de Gen'Dai op een mensachtig species. Hun huid kon rood tot diep paars zijn. Hun ogen hadden de rode of de oranje kleur. Langs de zijkant van hun gelaat hadden ze uitsteeksels hangen. Gen’Dai waren indrukwekkend van gestalte en konden 2,50 meter groot worden. Beide geslachten wogen zo'n 145 kilogram.

Gen'Dai hadden geen centrale organen en hun ingewikkeld zenuwstelsel en bloedomloop zorgde ervoor dat zij zeer snel van verwondingen herstelden en blessures konden overleven die elk ander levend wezen zouden doden.

Gen'Dai konden ook in een soort trance gaan. De Gen'Dai verouderde dan zelfs niet en had noch voedsel, zuurstof of drank nodig totdat hij of zij ontwaakte.

CultuurEdit

De Gen'Dai waren een species uit legende en folklore. Verhalen van Gen'Dai die meer dan 4.000 jaar oud werden, waren niet eens ongewoon. Door hun markante fysiologie waren deze wezens immers amper te doden.

Gen'Dai waren intergalactische nomaden die voortdurend door het universum reisden. Hun eigen planeet was niet langer bekend tenzij de Gen'Dai weigerden om deze bekend te maken. Zelfs de oudste Gen’Dai vertelden dat ze de locatie en naam van hun planeet niet kenden.

Gen'Dai waren in het algemeen een teruggetrokken en vreedzaam volk. Ze namen zeer langzaam een beslissing omwille van hun levensloop. Omdat ze altijd de gevolgen van een actie wilden afwegen, kon een beslissing lange tijd duren.

Wanneer Gen'Dai ouder werden, begonnen ze krankzinnig te worden. Hun persoonlijkheid werd schizofreen en ze hadden vaak te maken met depressies, psychoses of andere vormen van krankzinnigheid.

GeschiedenisEdit

De beruchtste Gen'Dai was Durge die als Commander tijdens de Clone Wars actief was aan de zijde van de CIS wegens zijn haat voor Mandalorians.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki