Wikia

Yodapedia

Greej

11.129pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Greej
Greej.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Onbekend (Near-Human)

Geslacht:

Man

Haarkleur:

Lichtbruin

Biografie
Wapen:

Stunner

Coby Greej.jpg

Coby & Greej

Quote: "My name is Greej"
-- Greej

Greej was een Near-Human van een onbekend species die door Prince Coby werd gered uit de handen van Starhunter's Intergalactic Menagerie.

BiografieEdit

Greej was een Near-Human maar tot welk species hij precies behoorde, was niet geweten. Wat Greej anders maakte dan de mensen was bijvoorbeeld het feit dat hij drie vingers aan de hand had. Greej droomde ervan om eigenaar te worden van een reizend reservaat voor zeldzame dieren toen de Starhunters hem gevangen namen.

In 15 BBY trof Prince Coby Greej aan in een cel op Dandelo. Coby en R2-D2 probeerden Ingey, het huisdier van Coby te bevrijden uit de handen van Starhunter's Intergalactic Menagerie. Blijkbaar vonden zij Greej interessant genoeg om te voeren in hun show of om eventueel door te verkopen.

Greej en Ingey hadden vriendschap gesloten en samen met Coby konden ze de Starhunters overmeesteren. Uiteindelijk was de hulp van Jann Tosh nodig om hen definitief achter slot en grendel te krijgen.

Greej wilde zijn plannen verderzetten maar had geen Credits om een zaak op te starten. Coby bood echter zijn hulp aan en met de erfenis van zijn grootoom, beloofde hij om samen met Greej alle diersoorten van de Starhunters weer terug naar hun thuisplaneet te brengen.

Achter de SchermenEdit

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki