Wikia

Yodapedia

HMOR Homing Droid

10.972pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
HMOR Homing Droid
HMOR.jpg
Product
Model:

HMOR Homing Droid

Klasse:

Klasse 5

Ontwerp:

Imperial Department of Military Research

Specificaties
Hoogte:

0,28 meter

Functies
Taken:

Traceren

Affiliatie:

Galactic Empire

Quote: "Are you sure the Homing Beacon is secure aboard their ship?"
-- Grand Moff Tarkin

De HMOR Homing Droid was een kleine Droid die eigenlijk fungeerde als een mobiele Homing Device.

UitzichtEdit

De HMOR Homing Droid werd gemaakt door het Imperial Department of Military Research en was een taaie en lastige klant. Dit model was groter dan de meeste Homing Droids en was uitgerust met Repulsorlifts en een stel wielen in geval dat een krachtveld de Repulsors zou detecteren. De HMOR had een intrekbare arm en een gigantische database van meer dan vier en een half miljoen schepen en Repulsorlift voertuigen die door Imperial wetenschappers uit de databanken van de Buzz Droid was gehaald. De HMOR was zelfs uitgerust met een spray waaruit het een gif kon afvuren en met twee Seekers.

TakenEdit

De HMOR droeg een klein afneembaar Homing Device met zich mee dat het kon meevoeren om personen naar een Wild Bantha Chase te leiden terwijl het zichzelf steeds verplaatste. De HMOR kon op duizenden lichtjaren afstand worden waargenomen doordat het signalen via Hyperwaves doorstuurde. Indien een HMOR werd ontdekt, probeerde het nog zoveel mogelijk schade aan te richten met zijn wapens.

GeschiedenisEdit

Het Galactic Empire plantte een HMOR Homing Droid aan boord van de Millennium Falcon net voor de Battle of Yavin zodat de Falcon kon worden getraceerd naar Yavin 4. R2-D2 en C-3PO waren de eersten die de HMOR ontdekte en vervolgens vernietigden. Het Empire had echter al de locatie van de Rebellenbasis ontdekt aangezien de Droid was ontsnapt in Base One. Threepio plette de HMOR tussen twee Blastdoors.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki