Wikia

Yodapedia

Hat Lo

10.905pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Hat Lo
Hat Lo.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens

Geslacht:

Man

Haarkleur:

Brion

Biografie
Functie:

Crimeboss

Wapen:

Lijfwachten

Hat Lo was een crimelord op Coruscant tijdens de Separatist Crisis. Lo hing regelmatig rond in de Outlander Club.

BiografieEdit

Hat Lo was een menselijke crimelord die in het Uscru District opereerde bij de aanvang van de Clone Wars. Lo ging gekleed in lichtblauwe kledij met een opvallende kraag. Hat Lo dacht dat hij een heel netwerk beheerste maar eigenlijk was hij één van talloze lakeien van de Hutts die ook een stevige hand hadden in de onderwereld op Coruscant. Hat Lo bevond zich vaak in de nabijheid van de Outlander Club waar hij werd beschouwd als een belangrijk persoon. Zo gebruikte hij regelmatig de privé-lounge van de Baath Brothers om te drinken en te rusten.

Hat Lo had met Tas Kee steeds een lijfwacht in de buurt en met zijn onfortuinlijke partner, de Twi’lek Ayy Vida, pronkte hij gewillig. Nochtans kon Hat Lo beter op zijn tellen passen want er gingen geruchten de ronde dat de Hutts zijn opschepperig gedrag begonnen beu te worden. Ook Magaloof, een locale dief, was een tijdlang lid van Hat Lo’s bende.

Achter de SchermenEdit

  • Hat Lo verschijnt niet in de Outlander Club maar rond de scènes met de Jendirian Valley. Daarom is hij op foto’s vaak te zien met Nar Hida.

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki