Wikia

Yodapedia

Hermione Bagwa

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Hermione Bagwa
Hermione Bagwa.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens

Geslacht:

Vrouw

Lengte:

1,57 meter

Haarkleur:

Blond

Oogkleur:

Blauw

Biografie
Thuiswereld:

Coruscant

Functie:

Serveerster

Affiliatie:

Dex's Diner

Dex Hermione.jpg

Dex & Hermione

Hermione Bagwa was één van de serveersters in Dexter’s Diner net voor de Clone Wars uitbraken.

BiografieEdit

Hermione Bagwa’s leven begon hopeloos in de onderste regionen van Coruscant. In haar jeugd probeerde ze te overleven met de weinige middelen die ze voorhanden had. Op een dag ontmoette ze echter iemand die haar leven zou veranderen, Dexter Jettster.

Dexter wou zich nestelen op Coruscant na een heleboel avonturen en trok zich het lot van Hermione aan. Hij had nog een serveerster nodig voor zijn nieuwe snackbar Dexter’s Diner en gaf Hermione de job. Voor haar was dit een onverhoopte droom die uitkwam. Hermione was Dexter hiervoor eeuwig dankbaar.

Het enige probleem dat ze had was de ‘concurrentie’ met WA-7, de vervelende Waitress Droid. Officieel heette het dat Hermione de hoofdserveerster was maar aan de bevelen van WA-7 te horen, leek dat helemaal anders te zijn.

Hermione ging vaak gekleed in een blauw uitdagend kleedje met het logo van de Diner erop geplaatst. Dit kleedje trok de aandacht van de klanten. Aan haar riem hing een Order Comm waarmee ze de bestellingen kon noteren. Hermione werd beschouwd als een knappe verschijning en menig klanten keerde speciaal voor haar terug naar Dexter’s Diner. Hermione Bagwa wist perfect afstand te houden van deze klanten.

Haar zware laarzen droeg ze niet alleen om haar uitstraling te verbeteren maar ook om zichzelf te beschermen tegen WA-7 die het best aandurfde om met haar wiel over Hermione’s voeten te rijden. Hermione liet het hier niet bij en bouwde soms kleine valstrikken waardoor WA-7 haar Repulsorlifts moest gebruiken om niet te struikelen.

In 22 BBY was Hermione aanwezig toen Obi-Wan Kenobi uitleg kwam vragen over een mysterieus wapen. Toen Quinlan Vos en Khaleen Hentz in 20 BBY de Diner bezochten om info te vragen over een vrouwelijke Anzati moordenaar, was Bagwa eveneens present. Tijdens de Galactic Civil War was Hermione Bagwa nog steeds werkzaam in Dexter’s Diner en zelfs als eigenares nadat Dexter vermoedelijk met pensioen ging.

Achter de SchermenEdit

  • Susie Porter speelde Hermione. De rol werd ingekort nadat WA-7 tot leven werd geroepen. Porter sprak ook de stem in van WA-7.
  • In een eerdere draft was Bagwa de echtgenote van Dexter.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki