Wikia

Yodapedia

Horville's Hut of Horrors

11.129pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Horville's Hut of Horrors
Horville.jpg
Informatie
Serie:

Star Wars: Ewoks

Seizoen:

2

Aflevering:

16

Schrijver:

Paul Dini

Regie:

Raymond Jafelice

Uitzending:

November 15, 1986

Vorige:

Baga's Rival

Volgende:

The Tragic Flute

Horville Dream.jpg

Wickets droom

Horville's Hut of Horrors was de 16de aflevering in het 2de seizoen van Star Wars: Ewoks. De aflevering werd geschreven door Paul Dini.

SynopsisEdit

Tijdens carnaval moeten Wicket en Kneesaa bessen naar Shodu brengen om taart te maken. Wanneer dit karwei is opgelost, vraagt Wickets moeder of hij de Winda niet naar de Tumblebunnies wil brengen. Als Wicket dit doet mag hij deelnemen aan de Warriors' Overnight Trip.

De show is echter ontzettend kinderachtig maar niet alleen Wicket moet dit trotseren. Ook Latara en Teebo moeten met Nippet, Wiley en Malani naar de Tumblebunnies gaan. Wicket krijgt het idee om naar Horville's Hut of Horrors te gaan in plaats van naar de domme Tumblebunnies. De Woklings zijn erg bang van Horville en de bewoners van Horville's Hut of Horrors maar na stemming wordt de hut toch betreden.

Wicket en zijn vrienden geven niet toe dat ze de hut zelf best akelig vonden. De Woklings wenen voortdurend van schrik. Wicket stelt voor om hen allemaal bij hem thuis te laten overnachten. Widdle en Weechee brengen Wicket op het idee om de dromen van de Woklings te verjagen. Teebo leent een toestel van Logray dat de dromen van de Woklings verjaagt. Wanneer het toestel valt, blaast het de nachtmerries naar Wicket.

Wicket beleeft nu zelf een vervelende droom waarin hij wordt achtervolgd door de wezens van Horville maar ook door zijn vrienden en familie. Wanneer hij ontwaakt, biecht hij op dat hij niet naar de Tumblebunnies is gaan zien. Als straf moet Wicket tien shows opvoeren als Tumblebunny Trainer.

DebuutEdit

PersonagesEdit

Around Wikia's network

Random Wiki