Wikia

Yodapedia

Hydrospanner

10.833pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Hydrospanner.jpg

Hydrospanners

Quote: "Horizontal boosters...! Alluvial dampers...! No? That's not it. Bring me the hydrospanners!"
-- Han Solo

Een Hydrospanner was een soort gereedschap dat als een soort schroevendraaier werd gebruikt.

SpecificatiesEdit

Van de Hydrospanner zei men weleens dat dit stuk gereedschap het universum samenhield. De Hydrospanner was een eenvoudig gereedschap dat bestond uit een aantal openingen die konden aangepast worden en die dienden om vijzen, schroeven, en etcetera vast of los te schroeven. Hydrospanners konden worden gebruikt voor de meest eenvoudige herstelling maar ook voor de meest ingewikkelde constructie.

Hydrospanners gebruikten zeer ingenieuze hydraulische cilinders waardoor personen met minder kracht dezelfde kracht konden hanteren dan personen die van nature uit veel sterker waren.

De betere Hydrospanner had vervangbare stukken om op meer vijzen en bouten te passen. Om met de kleinste modellen te kunnen werken of om moleculaire verbindingen te verbreken, waren Micro-Fusion Cutter hoofden nodig die op de Hydrospanner werden geplaatst. Een bekend model was de FastTurn-3 Hydrospanner.

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki