Wikia

Yodapedia

INS-444 Window Installation Droid

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

INS-444 Window Installation Droid
INS-444.jpg
Product
Model:

INS-444 Window Installation Droid

Klasse:

Klasse 5

Fabrikant:

Publictechnic

Specificaties
Hoogte:

0,70 meter

Functies
Taken:

Ramen herstellen en vervangen

CLE INS.jpg

INS-444 & CLE-004

De INS-444 Window Installation Droid was een gespecialiseerde Klasse 5 Droid.

UitzichtEdit

De INS-444 Window Installation Droid was 70 centimeter groot en had twee testarmen langs de zijkant van het lichaam dat werd voortgedreven door Repulsorlifts. De INS-444 had drie Magnatomic nappen waarmee ramen werden vastgeklemd.

TakenEdit

De INS-444 Window Installation Droid moesten ramen herstellen en vervangen. Grotere ramen werden hersteld door twee INS-444 Window Installation Droids. Tijdens hun reis door het verkeer op Coruscant moest de INS-444 serieus uit zijn doppen kijken. Eens het raam was geplaatst, moesten de testarmen controleren op gaten of openingen. De INS-444 werd vaak vergezeld van een CLE-004 Window Cleaning Droid.

De INS-444 was ietwat gecompliceerder gebouwd dan de CLE-004. De Droid moest veel meer stabiel zijn tijdens de vlucht. Indien de INS-444 een grote fout ontdekte, werd deze doorgestuurd naar de controlepost zodat meer gespecialiseerde Droids konden worden gestuurd.

De INS-444 had heel weinig kracht nodig door de compacte grootte en het beperkte gewicht. Deze Droids hadden geen brein maar volgden gewoon bevelen. Ze werden aan een systeem gekoppeld waardoor ze dezelfde taken kregen voorgeschoteld als hun collegae. De INS-444 was uitgerust met apparatuur die energie kon opvangen uit andere zenders. Zo moesten de Droids niet terugkeren voor een oplaadbeurt en hoefden ze niet afhankelijk te zijn van zonlicht om te kunnen werken.

GeschiedenisEdit

Nadat Obi-Wan Kenobi in Padmé Amidala’s Appartment op Coruscant in 22 BBY een raam had gebroken, werd Mick ingezet om de nieuwe ramen op te poetsen.

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki