Wikia

J'uoch
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens

Geslacht:

Vrouw

Haarkleur:

Bruin

Biografie
Overleden:

2 BBY

Functie:

Mijnwerkster

Affiliatie:

R'all

J'uoch runde samen met haar tweelingbroer R'all een mijnoperatie op Dellalt en ging eveneens op zoek naar de schatten van Xim the Despot.

BiografieEdit

Toen J'uoch en R'all ontdekten dat Lanni Troujow de log recorder van de Queen of Ranroon op Dellalt had ontdekt, besloot ze om Lanni te vermoorden. Dat bleek een stap te ver zijn geweest, aangezien de informatie van Lanni haar zus Hasti Troujow bereikte die een posse verzamelde en naar Dellalt trok nadat ze op Rudrig doe J'uochs manschappen waren achtervolgd.

Op Dellalt kon Hasti geen toegang krijgen tot de kluis van haar zus met de log recorder en tot overmaat van ramp slaagde de groep van J'uoch erin om de Millennium Falcon van Han Solo te kapen. Enforcer Egome Fass verraste Chewbacca die hen onderspit moest delven in een duel.

Vervolgens trok J'uoch met haar manschappen naar hun kamp. Daar werden ze echter aangevallen door het Guardian Corps van Xim the Despot dat was in gang gezet door de Survivors terwijl de groep van Han en Hasti hen aanvielen langs de flank. In het duel kon Han R'alls schip vernietigen. Toen de groep vluchtte van de Guardian Corps confronteerde J'uoch Hasti op een gevaarlijke brug. In het duel trok J'uoch het aan het kortste eind en viel van de brug in de afgrond.

BronEdit