Wikia

Yodapedia

Jedi Temple Communication Center

10.972pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Jedi Temple Communication Center
Jedi Communication Center.jpg
Informatie
Locatie:

Jedi Temple

Functie:

Jedi

Eigenaar:

Jedi Order

Gebouwd:

+/- 4.019 BBY

Quote: "You missed the report on the Outer Rim Sieges."
-- Obi-Wan Kenobi

Het Jedi Temple Communication Center was een ruimte in de Jedi Temple op Coruscant.

Ligging & GebruikEdit

Het Jedi Temple Communication Center was ovaalvormig en was omringd met tribunes van vier verdiepingen. In het centrale gedeelte stond een Hologram Projector opgesteld en was een groot scherm aanwezig. Een trap van uit een boven gelegen gang, bracht je naar deze ruimte die verlicht werd door zeer smalle Illumgrids. De vloer was versierd met tekeningen.

Tijdens de Clone Wars werd deze ruimte vaak gebruikt voor missies uit te leggen en om een stand van zaken te geven over de veldslagen en de oorlog. Toen Cad Bane de Jedi Temple infiltreerde om een Holocron te stelen, vermoedde de Jedi dat het Communication Center zou worden bezocht omwille van de informatie over de strategie en veldslagen. Bane liet TODO 360 een gat maken naar het centrum. De droid stuitte in deze ruimte op verschillende Jedi, net alvorens Mace Windu de bom ontdekte en TODO kon wegduwen met de Force.

Kortbij het einde van de Clone Wars nam Obi-Wan Kenobi deel aan een briefing over de Outer Rim Territories die Anakin Skywalker had gemist.

Toen Darth Vader de Jedi Temple aanviel, confronteerde hij Serra Keto in deze kamer waarna het gevecht elders werd voortgezet.

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki