Wikia

Yodapedia

Kaink

10.825pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Kaink
Kaink.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Ewok

Geslacht:

Vrouw

Haarkleur:

Grijs

Oogkleur:

Zwart

Biografie
Thuiswereld:

Endor

Functie:

Priesteres

Wapen:

Crystal Staff

Vervoer:

Pulga
Guapa

Affiliatie:

Bright Tree Village

Quote: "Tayatee, Tayatee"
-- Kaink

Kaink was een Ewok priesteres en kennis van Logray. In 3 ABY maakte ze deel uit van het reddingsteam dat Jeremitt en Catarine Towani moest terughalen bij de Gorax.

BiografieEdit

Kaink leefde niet in Bright Tree Village maar diep in de wouden van Endor waar ze als bewaakster van de Soul Trees leefde. Kaink was bovendien de vertelster van legenden en verhalen van Bright Tree Village. Zo had ze de originele bouwplannen van de Ewok Battle Wagon in haar bezit. Kaink was geschoold in de Ewok magie en religie. In tegenstelling tot veel Ewoks droeg Kaink kledij over haar hele lichaam met een puntig hoofddeksel.

Kaink droeg een Magic Crystal in haar Crystal Staff. Dit kristal was één van de Sacred Totems of the Legendary Ewok Warriors. Kaink kon dit kristal van gedaante laten veranderen, een straal laten vuren of er dieren mee hypnotiseren.

Deej Warrick haalde Kaink bij de groep die Jeremitt en Catarine Towani moest terughalen bij de Gorax in 3 ABY. Kaink overleefde deze missie al was het niet geweten wat er daarna met haar gebeurde en of ze een rol speelde in de Battle of Endor.

Achter de SchermenEdit

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki