Wikia

Yodapedia

Kitster Chanchani Banai

11.070pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Kitster Chanchani Banai
Kitster Banai.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens

Geslacht:

Man

Lengte:

1,24 meter
31 kilogram

Haarkleur:

Zwart

Oogkleur:

Bruin

Biografie
Geboren:

+/- 41 BBY

Thuiswereld:

Tatooine

Functie:

Slaaf
Majordomus

Vervoer:

Eopie

Relaties
Vader:

Rakir Banai

Partner:

Ulda
Tamora Spice

Kinderen:

Ji Banai
Elly Banai

Quote: "This is so wizard! I'm sure you'll do it this time, Annie."
-- Kitster Banai

Kitster Chanchani Banai was de beste jeugdvriend van Anakin Skywalker op Mos Espa.

BiografieEdit

Kitster Chanchani Banai was een donkerharige jongen van dezelfde leeftijd als Anakin Skywalker. Toen Kitster 9 jaar oud was, borg hij zijn dromen op om bekend te worden op Tatooine en om te ontsnappen aan de slavernij. Kitster werd immers een slaaf nadat zijn vader, de smokkelaar Rakir Banai hem achterliet op de woestijnplaneet.

Kitster raakte bevriend met Anakin Skywalker en W. Wald waarmee hij verschillende avonturen beleefde. Waar Anakins vrienden hem soms uitlachten met zijn vreemde bezigheden, geloofde Kitster in Anakins krachten. Samen met Anakin, vermomde Kitster zich ooit als een Jawa om Ghostling slaven te redden die door Sebulba aan Gardulla waren verkocht.

In 32 BBY was Kitster aanwezig toen Anakin bekendmaakte dat hij aan de Boonta Eve Challenge ging deelnemen. Terwijl de andere vrienden liever gingen spelen met de bal, bleef Kitster Anakin helpen. De volgende morgen had Kitster Eopies geleend van zijn buur, Ny Connie. De beesten moesten Anakins 620C Podracer naar de Mos Espa Arena brengen. Kitster verbaasde Padmé door terloops te vermelden dat hij er zeker van was dat Anakin deze maal wel zou slagen om de race uit te rijden.

Anakins Podracer1.jpg

Kitster helpt Anakin

Tijdens de Boonta Eve Challenge fungeerde Kitster samen met W. Wald, R2-D2 en C-3PO als Anakins Podrace crew. Ze zagen hoe Anakin met een achterstand startte maar deze uiteindelijk goedmaakte en zegevierde. Na de race verliet Anakin Tatooine maar tijdens zijn afscheid aan zijn vriend, gaf Anakin Kitster een deel van zijn winstpremie. Kitster kocht een kopij van Par Ontham's Guide to Etiquette. Hierdoor leerde Kitster de regels van etiquette en protokol en kon hij een baan bemachtigen bij de Three Moons als een steward. Kitster spaarde al zijn Credits bij elkaar en kocht zichzelf vrij. Hij trad in het huwelijk met de Mos Espa Swoop Arena operateur Ulda.

Kitster verliet na een tijd zijn job als steward en maakte zijn droom waar door een majordomus te worden van het rijke Randala Estate. Kitster verliet eveneens Ulda en hertrouwde met Tamora Spice. Kitster en zijn tweede vrouw verhuisden naar de Espa Hights waar ze een homestead uitbaatten. Samen kregen ze twee kinderen Ji en Elly.

Kitster Wald.jpg

Kitster en Wald tijdens de Boonta Eve Challenge

Naar verluit zou Kitster Anakin een laatste maal hebben ontmoet nadat de Tusken Raiders in 22 BBY Shmi Skywalker hadden vermoord. Hij vertrouwde aan Kitster toe wat er was gebeurd.

Achter de SchermenEdit

  • Kitster werd gespeeld door Dhruv Chanchani.
  • Kitsters tweede naam Chanchani werd pas in de Complete Star Wars Encyclopedia bekendgemaakt.
  • Kitster ontmoette Han Solo en Leia Organa na de Battle of Endor. Door deze ontmoeting leerde Leia om haar vader beter te begrijpen.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki