Wikia

Yodapedia

Krelman

10.905pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Krelman
Krelman.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Onbekend

Geslacht:

Man

Haarkleur:

Grijs

Biografie
Thuiswereld:

Tatooine

Quote: "Someone made me feel like all the years I've lived meant something."
-- Krelman

Krelman was een naïeve persoon, behorend tot een onbekend alien species die rond 1 ABY zich regelmatig bevond in Chalmun’s Cantina.

BiografieEdit

Krelman bezat een gevorderde leeftijd en had zes vingers aan zijn handen. Zijn opmerkelijkste kenmerk was dat hij drank tot zich nam via de bovenkant van zijn hoofd. Ook Krelmans bovenlip en neus zagen er anders uit dan bij mensen.

Rond 1 ABY trok Krelman regelmatig naar Chalmun’s Cantina ’s nachts. Krelman verbleef op Tatooine en leidde een doelloos leven. Toen Ackmena tegen hem de woorden “Come back soon, I'll be waiting” toesprak, dacht Krelman dat deze persoonlijk bedoeld waren. Dit was echter Ackmena’s wijze om te zeggen dat de klanten steeds welkom waren om terug te keren.

Op een nacht had Krelman bloemen meegebracht voor Ackmena. Ze zag dat Krelman verliefd op haar was geworden maar kon zijn gevoelens niet beantwoordden. De twee hadden een persoonlijk onderonsje waarbij Ackmena zei dat ze niets voor hem voelde. Ze gaf hem een rondje van het huis maar daarna raakte bekend dat het Empire een avondklok had ingesteld op Tatooine. Ackmena zong Goodnight, But Not Goodbye waarbij alle klanten de Cantina verlieten. Toen een teleurgestelde Ackmena de Cantina sloot, vond ze Krelman terug die aan de bar op haar aan het wachten was.

Achter de SchermenEdit

  • Krelman was één van de personages gespeeld door Harvey Corman.

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki