Wikia

Yodapedia

Lars Moisture Farm Dining Room

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Lars Moisture Farm Dining Room
LMF dining1.jpg
Informatie
Locatie:

Lars Homestead

Functie:

Eetkamer

Eigenaar:

Cliegg Lars
Owen Lars

LMF dining.jpg

Dining Room in 22 BBY

De Lars Moisture Farm Dining Room was een klein vertrek in de Lars Homestead waar de Lars familie at. Het vertrek grensde aan de keuken met een trap. Zo konden Beru of Shmi makkelijk het drinken en het eten naar de eetkamer brengen.

De kamer werd gekenmerkt door opmerkelijke fresco's op het plafond in bruine tinten. Het plafond was boogvormig om voldoende luchtcirculatie te laten geschieden in het vertrek. De kamer bevatte een grote eettafel en verschillende stoelen.

Rond deze tafel vonden belangrijke gesprekken plaats in de Lars familie. Zo vertelde Cliegg Lars aan Anakin Skywalker wat er met Shmi gebeurde net alvorens hij was aangekomen. In 0 BBY hadden Luke, Owen en Beru er hun laatste gesprek alvorens Luke op zoek ging naar R2-D2 en zijn oom en tante ondertussen werden vermoord door Sandtroopers.

Achter de SchermenEdit

  • Deze kamer is aanwezig in het hotel Sidi-Driss in Matmata.
  • In 1995 restoreerde een Franse fan de muurschildering zoals in de films en hielp om de kamer te renoveren zoals deze verschijnt in de films. Voor 1995 werd deze kamer enkel als voorraadkamer gebruikt.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki