Wikia

Yodapedia

Lott Dod's Palace

11.132pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Lott Dod's Palace
Lott Dod Palace.jpg
Locatie
Planeet:

Cato Neimoidia

Type:

Paleis

Geschiedenis
Eigenaar:

Lott Dod

Neimoidian Paintings.jpg

Neimoidian schilderijen

Lott Dod's Palace was een luxueuze residentie gelegen op de planeet Cato Neimoidia, één van de Neimoidian Purse Worlds.

UitzichtEdit

Dod’s Palace was op één van de talloze brugsteden gevestigd op Cato Neimoidia. Het viel op door een grote centrale toren die aan het einde van een lange trap was gebouwd. Het paleis bevatte twee landingpads aan de buitenkant.

Het paleis was zeer uitvoerig gedecoreerd met alle mogelijke Neimoidian pracht en praal. Schilderijen van belangrijke historische Neimoidians hingen in de gang en hall van het paleis. Talloze slaapkamers waren aanwezig voor Dod’s gasten, net als een eetkamer en een grote bibliotheek met Hologram Projector.

GeschiedenisEdit

In 22 BBY reisden Rush Clovis en Padmé Amidala naar Dod’s Palace om de relaties tussen de Trade Federation en de Republic te verbeteren. Dod kon immers de schijn hoog houden en alle officiële bewijzen wegmoffelen dat de Trade Federation betrokken was bij de CIS. Clovis daarentegen was afgezakt als gezant van de InterGalactic Banking Clan om de bouw van de nieuwe Droid fabriek op Geonosis te bespreken.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki