Wikia

Lumpawarrump
Lumpawarrump.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Wookiee

Geslacht:

Man

Haarkleur:

Bruin

Biografie
Geboren:

+/- 1 BBY

Thuiswereld:

Kashyyyk

Relaties
Vader:

Chewbacca

Moeder:

Mallatobuck

Chewie familie.jpg

Lumpawarrump met zijn ouders en grootvader

Lumpawarrump was de zoon van Chewbacca en Mallatobuck en de kleinzoon van Attichitcuk. Hij droeg verschillende namen in zijn leven zoals Lumpawaroo, Lumpy en Waroo.

BiografieEdit

Lumpawarrump werd rond 1 BBY geboren op Kashyyyk als zoon van Chewbacca en Mallatobuck. Lumpy, zoals hij werd genoemd als kind, zag zijn vader niet vaak omdat Chewbacca een Life Debt ten opzichte van Han Solo te vervullen had. Toch bezochten Han en Chewie Kashyyyk wanneer mogelijk zodat Lumpy tijd kon doorbrengen met zijn vader.

Rond 1 ABY werd Chewbacca verwacht om Life Day te vieren. Lumpy moest ongeduldig wachten op de komst van zijn vader en doodde de tijd met het bekijken van een Hologram show van The Great Zorbak en de Ring-Master. Lumpy bekeek ook een verslag van Captain Kazan waarin Chewbacca een hoofdrol speelde. Lumpy kreeg ook een geschenk van Saun Dann, een vriend van de familie. Dit geschenk, een soort Transmitter, probeerde Lumpy uit op zijn slaapkamer waar hij onder andere een pluche Bantha had. Lumpy had ook een schaalmodel van een X-Wing Starfighter.

Hoewel het gezin van Chewbacca werd geteisterd door een controle van het Empire, arriveerden Han Solo en Chewbacca op tijd om Life Day te vieren en om het gezin van de Imperials te verlossen.

Rond dezelfde periode probeerde Lumpy om Wasaka Berries te gaan zoeken in de Nother World op Kashyyyk om zijn vader te verrassen voor zijn 200ste verjaardag. Geïnspireerd door een verhaal van zijn grootvader Attichitcuk trok Lumpy alleen op pad maar raakte snel in de problemen. Gelukkig was Chewbacca snel ter plaatse om zijn zoon te redden.

Later liet Lumpawarrump zich Lumpawaroo of Waroo noemen.

Achter de SchermenEdit

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki