Wikia

Yodapedia

MM9 Rocket System

10.843pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

MM9 Rocket System
MM9 Rocket.jpg
Product
Model:

MM9 Rocket System

Type:

Rocket Launcher

Fabrikant:

Kelvarek Consolidated Arms

Prijs:

2500 Credits

Specificaties
Bereik:

25 meter (gewone projectielen)

Massa:

1 kilogram

Affiliaties
Gebruikers:

Jango Fett
Boba Fett

Het MM9 Rocket System was een kleine Rocket Launcher dat als handwapen kon worden gebruikt aan de voorarm.

Gebruik & WerkingEdit

De MM9 was een raketwerper die aan de pols werd aangetrokken. De MM9 gebruikte zowel Dumb Rockets en Homing Rockets. De MM9 bevatte een anti-lanceer cilinder terwijl de Targeting Computer het traject berekende. Door de anti-lanceerknop te activeren, begon de laser te werken die het doelwit zocht. Eens de targeting computer het doelwit had bepaald, volstond een tweede druk op de knop. De MM9 bevatte ook een kleine magnetische accelerator waardoor het projectielen als Quarrels kon afvuren. Deze ammunitie was goedkoop maar het doelsysteem werkte hier uiteraard niet mee. Een Dart Shooter kon vooraan ook worden geplaatst die plaats bood aan 5 pijltjes. De MM9 was erg populair bij Bounty Hunters.

Zowel Jango Fett als Boba Fett droegen een MM9 in hun Mandalorian outfit. Boba Fett droeg deze in combinatie met de ZX Miniature Flame Projector. De MM9 van Boba Fett stond ook in directe verbinding met zijn helm zodat een doel sneller kon worden gezocht en Fett met zijn stem het wapen kon besturen.

Boba droeg verschillende soorten raketten mee, zoals Locris Syndicates Type-12A Explosive Rockets en Type-12B Explosive Rockets om doelwitten bewusteloos te maken. Fett gebruikte ook speciale types die gif, gas of ions bevatten.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki