Wikia

Yodapedia

Na-Jia

11.068pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Na-Jia
Na-Jia.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens

Geslacht:

Brouw

Haarkleur:

Paars

Biografie
Thuiswereld:

Diado ?

Functie:

Dievegge

Affiliatie:

Saesee Tiin

Quote: "So, you’re a thief too, huh?"
-- Na-Jia

Na-Jia was een jonge vrouw die tijdens de Clone Wars op Diado verbleef. Ze hielp Saesee Tiin bij het stelen van een experimentele Starfighter van de CIS.

BiografieEdit

Na-Jia zwierf rond op Diado tijdens de Clone Wars en was een uitstekende dievegge. Toen ze zag dat Saesee Tiin het aan de stok kreeg met Birok en zijn manschappen, slaagde ze erin om stiekem Tiins Lightsaber te ontvreemden. De Jedi Master had het echter in de gaten en bood Na-Jia 600 Credits in ruil voor zijn wapen. Na-Jia besefte dat Saesee een goed persoon was en volgde hem. Ze redde hem van een Cold Assault Battle Droid maar werd later gevangen genomen samen met Saesee door de CIS nadat ze hadden afgerekend met Biroks bende.

Na-Jia deed tegenover de officer van de CIS dat ze onschuldig was en ze niets te maken had met de Jedi. Ondertussen had ze echter Tiins Lightsaber kunnen ontvreemden waardoor Saesee makkelijk kon ontsnappen. Hij stal de starfighter en vernietigde er de faciliteit van de CIS mee. Saesee bedankte Na-Jia voor haar hulp.

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki