Wikia

Yodapedia

Onara Kuat

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Onara Kuat
Onara Kuat.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens
Kuati

Geslacht:

Vrouw

Biografie
Thuiswereld:

Kuat

Functie:

Director of Kuat Drive Yards

Affiliatie:

Kuat familie
Kuat Drive Yards

Onara Kuat was ten tijde van de Clone Wars een belangrijk lid van de Kuat familie en de hoogste Director of Kuat Drive Yards.

BiografieEdit

Onara Kuat was alles wat men van een Kuati politici verwachtte. Ze wat corrupt, machtlustig en deed aan favoritisme en vriendjespolitiek. In de laatste jaren van de Clone Wars werd dit overduidelijk. Onara was één van de leidende leden van de Kuat familie en de hoogste Director of Kuat Drive Yards. De Senators van Kuat werden gekozen door de Kuat familie en dat Kuat Drive Yards daar goed bij vaarde. Senator Risi Lenoan vervulde haar rol goed maar toen er vragen werden gesteld over haar boekhouding en KDY fondsen werd ze vervangen door Giddean Danu. Onara hoopte dat Danu zich zou laten bevelen maar dat was zeker niet het geval. Hij werd zelfs gevaarlijk door zijn voorkeur voor de Jedi en een tegenstander van een centraal gezag. Onara probeerde zich mandaat terug te nemen maar haar neef, Kuat of Kuat, geloofde in Danu en Onara’s motie van wantrouwen viel in het water. Giddean Danu startte zelfs een onderzoek naar de politiek op Kuat en begon met een onderzoek naar de Kuat familie.

Onara zakte steeds dieper weg in de problemen en probeerde naar een oplossing te zoeken. Tijdens een bezoek aan het Galaxies Opera House op Coruscant tijdens de Clone Wars stelde Tannon Praji, één van haar vrienden, haar voor aan zijn lijfwacht Ottegru Grey. Grey zei dat hij wist hoe ze haar problemen kon oplossen. Haar onvoorwaardelijke steun ten opzichte van Palpatine zou alles rechttrekken.

Achter de SchermenEdit

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki